marți, 21 decembrie 2010

Spune ce gândeşti...sau gândeşte ce spui.

Cu mulţi ani în urmă, când încă mamele noastre erau "fete mari" cum se spune la noi la moldoveni exista o gazetă de perete care se numea "Chipăruş". Ştiu acest amănunt de la bunica mea, în fine nu despre ea o să vă vorbesc acum, ci despre faptul că şi atunci în 196... şi azi 2010 lumea are libertate de a se exprima liber, nu întotdeauna însă ceea ce exprimă oamenii este şi frumos sau dacă vreţi să-i spunem bine.
Zilele acestea mă plimbam prin cetrul capitalei noastre mioritice şi am ajuns la "peretele public" lansat de Publika tv în campania de lansare a postului de televiziune respectiv. Spune ce gândeşti este sloganul care a trezit din amorţeală multe minţi adormite ale moldovenilor plini de "talent" şi cu "peniţă ascuţită" bineînţeles. Am citit pe cât am putut mesajele mâzgâlite pe acest stand şi m-am gândit aşa într-o doară că e bine să spui ce gândeşti, dar mai trebuie şi să gândeşti ce spui.




































                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu