duminică, 6 februarie 2011


Ploi torenţiale
Anunţă vocea stinsă din radioul prăfuit
Va ploua peste toată ţara
şi peste mine…
Peste cărările uscate de secetă,
Peste braţele arse de soare,
Peste faţa acoperită de praf,
Iubesc ploaia…
şi nu numai pentru că a mai scris cineva aşa ceva
Ci pentru că m-am născut odată cu ploaia.
Odată cu primele ei picături
Am scos din pieptul meu inert primele ţipete
Eu nu-mi amintesc
Aşa mi-au povestit picăturile de ploaie
Firave, străvezii şi umede
Iubesc ploaia…
Odată cu ea adorm, sub melodia ei
în braţele picăturilor reci şi proaspete
Cu o respiraţie adusă din Rai
Iubesc ploaia cu ochi de înger
şi dinţi de curcubeu
Iubesc ploile nu numai pentru că a mai scris cineva aşa ceva
Ci pentru ca m-am născut odată cu ploaia…







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu