marți, 3 septembrie 2013

De drag de ţara mea

În ultimele zile îmi zic tot mai des că nu m-am născut în locul potrivit pentru a putea să trăiesc cel puţin...
Nu avem locul potrivit pentru a spera şi pentru a ne permite să visăm că într-o bună zi din salariu ne vom putea permite excursii în Paris şi ţoale de la Milano...
Nu avem suficientă rânză să recunoaştem că suntem săraci şi poate astfel vom trăi mai bine, sau cel puţin mai împăcaţi cu noi înşine...
Aş vrea să ştiu câţi dintre tinerii care au zubrit materia la şcoală, liceu etc etc simt că întradevăr le ajută la ceva?
Aici sigur se vor găsi persoane care mă vor contrazice, dar e dreptul fiecăruia până la urmă, ce nu ai zice, dar molovenii când vor să comenteze ceva fac trimitere la democraţia în floare şi suveranitatea statului, măcar atâta mândrie că sunt moldoveni...
Şi când stai şi te gândeşti că în timp ce tu strângi fiecare bănuţ pentru a putea vedea marea măcar la Zatoca, un John sau o Carla se plictisesc de moarte de rutina apusurilor meditaraniene...
Cred că lista of-urilor s-ar prelungi la infinit, dar totuşi aleg să trăiesc într-o ţară care depinde de toţi şi de toate şi nu am suficientă tărie să recunosc că o iubesc şi de asta mai stau aici...
Dar sper să nu regret cândva că nu am zburat în alte ţări atunci când am mai putut să fac aces lucru...
Ţara mea, tu ce spui?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu